døds-sliten.

mandag 1. september 2008

ååå. jeg er skikkelig sliten i dag, får ikke overført bilder fra kameraet, og har hatt en litt ræva skoledag i dag. hele dagen var bare kjedelig. sånn må det være en gang i blandt! er litt usikker på meg selv og venner for tiden, har da noen å snakke om det med, da. heldigvis. og den teite lillesøstra mi maser på meg om at hun ikke liker lyden av at jeg skriver på dataen. hun er plagsom, og tåler ingenting.
ja, dette er veldig klagete, sorry. ikke alle har en perfekt dag, vetdu. n_n

vel, alt kjipt som har skjedd i dag, er:

1. jeg fikk dårlig tid da jeg skulle til skolen, men rakk å pakke gymtøy
2. på skolen da vi skulle starte med gym, fant jeg ut at jeg hadde klart å glemme å legge gymtøyet i veska, gikk glipp av gymtimen
3. hadde vondt i magen og halsen
4. sluttet på skolen klokken 15:15
5. måtte lage middag og rydde og vaske og støvsuge rommet, noe jeg gjør nesten hver dag
6. var døds-sliten etterpå.

men jaja, det blir nok en bedre dag imorgen! ;-)

0 kommentarer: