pipo døde inatt :/

søndag 28. september 2008

stakar... pipo var verdens søøøteste undulat. :( vi hadde ham i ca 3 år, undulater kan leve mye lengre enn det!


men her kommer historien hans:

han hadde rømt fra sine tideligere eiere, og en dame fant ham ute. han ble jaget av en skjære og en katt faktisk! utrolig at han overlevde!
så fikk vi ham, han var allerede tam, og jeg var sååå glad i ham! han kunne lage forskjellige lyder vi lærte ham. :')
så på ungdomsskolen fikk jeg litt mer andre ting å tenke på enn ham, men han fikk seg en jenteundulat å være kjæreste med som heter bimbo.

men pipo begynte å oppføre seg rarere og rarere, og det kom en dyrlege på besøk som sa at han hadde en leversykdom og var veldig gammel. mamma og thorgeir prøvde å gi ham medisiner, men det hjalp ikke..
igår kveld, så jeg og mads at pipo satt i bunnen av buret og blunket til oss. det betyr at undulaten tar det med ro og føler seg trygg.

og i dag tidlig var han død. :(
han er begravet i en sigareske som kiste i hagen.

rest in peace, pipo. <3>

.





8 kommentarer:

Mads sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Mads sa...

Synd det med Pipo. Han så ikek helt frisk ut der han lå i bunnen av buret i går. Jeg er glad i deg jenta mi <3

Cathrine sa...

jeg er glad i deg også sniken min. x)<3 jeg var jo veldig glad i pipo selv om jeg ikke var så optatt av ham i det siste. har litt dårlig samvittighet egentlig, men har liksom ikke hatt tid til ham.

Mads sa...

Du kunne vel egentlig ikke gjort noe med at han fikk dårlig lever. Alder'n vøttu

Cathrine sa...

nei, men jeg kunne vært en bedre eier. xD

Cathrine sa...

liksom, brukt mere tid på ham. <3

Anonym sa...

du var jo ganske god eier hvis du brukte tid til å lære han lyder, men det var dumt at han døde da. :(

Anonym sa...

jaaa :(