jeg er konfirmert!

søndag 14. september 2008

kom hjem fra kirken for litt siden! hehe........... skal få gjester snart, så blir det "partyparty" med kake og mat og sånn. og gaver da. ^^
i kirken skulle vi sitte dødslenge før vi ble bedt for. xD jeg klarte ikke å sitte stille helt, la merke til det selv.
vi skulle ha på oss sånn kappe, og med den fluffy kjolen jeg hadde, så jeg dritstor ut. klarte nesten ikke å stoppe å le da jeg så meg selv i speilet ass. :P
da vi ble bedt for en og en, skulle vi tenne et lys for den neste. jeg var nest sist, jegda. jeg tente lys for hans kristian. HAHA! han glemte å hente rosen sin. hahhahahaa.
det var ikke bare hans kristian som dreit seg ut, da. ;)
jeg fikk et bilde av mads som han tok av mneg istad men min hvite og litt svarte kjole på, jeg får ikke lasta inn bilder fra kamera eller mobil på denne pc'en her, og min private pc streiker. han er en knupp som sendte det til meg på msn : D


0 kommentarer: