TUSENFRYD

søndag 31. august 2008

weeey! i dag har jeg vært på tusenfryd, og der var aina! <3<3 hun er søt og snill. ^^ vi tok supersplash, så måtte hun dra :( ble veldig forskinket, fordi:
først måtte jeg på en gudstjeneste, (komfirmasjonsgreie) så måtte jeg på samme igjen, fordi jeg var på feil tidspunkt! og etter det, klarte jeg å miste den døds-søte hello kitty plysj-lommeboken min med noe med 100 kroner i. :( kjipt. men jeg kom meg på tusenfryd tilslutt, nåda. ^^
etter det, fant vi ut at det var en time til bussen gikk (fra tusenfryd) så jeg måtte vente en time! men heldigvis, tok mads bussen frem og tilbake kun for min skyld <3 han kom og "hentet" meg med buss. hehe. etter det, dro vi til meg, men vi bare lå i sengen min og sov nesten. var så trøtt. og det var liksom i 20-tiden! er helt utslitt! gleder meg til å legge meg faktisk. dette er ulykkesdagen min btw. untatt aina, da. ^^ og mads. <3

0 kommentarer: