beskyldninger, ord mot ord..

tirsdag 9. september 2008

blei litt satt ut igår, er fortsatt ikke meg selv. det påstås at jeg har lyvd om matias, men jeg står for det jeg har sagt. folk husker vel hva som ble gjort da vi ble sammen, men jaja. folk glemmer visst fort her.
dessuten, jeg og matias har to forskjellige oppfatninger av denne saken, han mener noe annet enn meg. men at jeg har funnet opp historier, det er feil.
men egentlig bryr jeg meg ikke mer. han kan tro hva han vil. urettferdig kankskje, og det kan hende jeg mister venner pga ham. men da ser jeg bare hvor gode venner de er som snur seg med vinden så fort den blåser når de husker alle episodene som plutselig er glemt fra når vi var sammmen.
jeg er personlig ferdig med hele matias og denne saken. vi kommer ingen vei, for han vil ikke høre på hva jeg har å si, eller. han vil ikke sette seg i min situasjon, så jeg lar det være. det er hans problem at han ikke godtar at vi har hver vår oppfatning. dessuten, så har jeg ingen interresse for ham mer, han betyr ingenting for meg nå som jeg ser hva han kan gjøre.

jeg er hjemme fra skolen i dag, er forkjølet...
og jeg gleder meg til marie kommer hjem fra tyrkia, savner henne. :p
og mads og jeg skulle ha en slags pause, men vi er sammen igjen. ^^ han er virkelig en god kjæreste som støtter meg, er glad i meg når som helst, han kaller meg aldri stygge ting untatt når vi tuller, og vi er både kjeeeeeempegode venner, og kjærester. : D det er viktig og bra. <3




- denne toppen er søt. :P

7 kommentarer:

Anonym sa...

herregud cathrine, d er bare bullshitt! bli voksen og tørr og stå for d du sier a !

Cathrine sa...

det er jo nettopp det jeg gjør. og nei, det er ikke bullshit.

Anonym sa...

ååå du juger så heftig ass !!

Anonym sa...

'' bli voksen, du juger så heftig''

Gidd å bry deg, Anonym. du påstår at hu ikke står for hva hu sier, men du står ikke engang for hvem du er '' ANONYM ''.

Mads sa...

Anonym, Hvis dette er så bullshit, hvorfor gidder du å lese bloggen da? Cathrine er en herlig jente, og du får ikke ødelegge, ok? Bare hold de dumme kommentarene for deg selv, ok?

Cathrine sa...

aw<3

Iben sin blogg sa...

jeg tror på deg :)