sliten..

mandag 15. september 2008

det var litt merkelig å gå på skolen igjen, i og med at jeg var ganske sliten fra i går. :p skoledagen har vært ganske grei, og etter skolen spilte jeg gitar og sånn. :p

på forsterkeren, går det ann å stemme gitaren! :D perfekt!
og det var først en feil med forsterkeren, så vi måtte bytte den ut, så da fikk jeg med noe ekstra også. :p et sett med gitarstrenger, og en plekterholder. men jeg vil ikke klistre på plekterholderen på gitaren, det ødelegger.. vet ikke helt hvilke andre steder jeg kan klistre den på, da.

etter det, var jeg med mads. :p jeg tror jeg skravla høl i huet på ham igjen.. egentlig ganske typisk meg. xD


4 kommentarer:

Mads sa...

Du skravla mye, men det er bedre enn at du er helt stille. Det er en grunn til at jeg er med deg, det er fordi jeg liker deg som du er:D

Cathrine sa...

det er fint da.. : )) men jeg hater når jeg skravler for mye xD

Mads sa...

haha. Du skravler ganske mye, men det er sjarmerende. Bare du snakker om noe moro...

Cathrine sa...

hehe. <3