bobby <3<3<3<3

lørdag 27. september 2008

jeg fikk skikkelig flashback! plutselig kom jeg på bobby! liksom, programmet på foxkids som het bobby's verden!

jeg savner det programmet skikkelig, det var yndlingsrogrammet mitt da jeg var liten. :D
husker skikkelig godt den rare onkelen med gul skjorte med røde hjerter på som var en slask, og at bobby alltid dagdrømte hele tiden og at han alltid hadde den trehjuls-sykkelen, og at han alltid sa "det er navnet mitt" når han gjorde noe som ikke var bra og faren ropte på ham.




savner dere også bobby? <3




bobby og søsteren og broren


aaaaw!


morra til bobby :p


bobby er best ! ;D








6 kommentarer:

Anonym sa...

bobby bobby bobby bobby bobby! han eier(H)(H):P

Cathrine sa...

jaa <3 :p jeg savner bobby og hele foxkids. :D

Marit sa...

Åh, Bobby, han er søt. Bedre stemme tror jeg ikke en tegneseriefigur kan ha ;)

Cathrine sa...

hahahaha! riktig. (:

camilla sa...

husker jeg så på når jeg var mindre. han hadde sinnsykt fet stemme ;-)

Cathrine sa...

ja. den kommer jeg aldri til å glemme. :D