woach

tirsdag 12. august 2008

sorry! har blitt litt rot i det siste, men idag skriver jeg.
herregud. jeg så matias og simen idag, flere ganger faktisk. litt småkjipt, samtidig som det var greit. det var faktisk litt hyggelig så se matias igjen selv om han hater meg. :'( jeg var så sinnsykt utrolig glad i ham, men måtte gjøre det slutt siden han ikke var glad i meg virket det som, og da ble han sinna. : o
var skikkelig redd for at vennene hans hater meg, men det virker heldigvis ikke sånn. : D
jeg har bare lyst til å få snakket med matias og fortsette som venner...
ellers idag, har jeg vært på senteret to ganger. XD skulle ha gave til søstra mi og litt sånn. :)
nå er mads i skogen sammen med eirik og håvard. hahaha. :p og bestevennen hans skal flytte til trondheim imorgen. :o

jeg har begyt å glede meg til skolen begynner, har tilogmed tatt på bind på bøkene. : D

0 kommentarer: