nytt design!

torsdag 28. august 2008

utrolig synd at det er liten skrift på noen av de gamle blogginleggene, jeg kunne nemlig ikke fikse på alle, det tar utrolig lang tid. men jeg har da allikevel gjort de siste blogginleggene synlige.
uansett, jeg har fått nytt design! jeg lastet ned en mal som så helt annerledes ut, så ordnet jeg litt på den selv. :D
annet nytt er at jeg har laget en ny blogg, eller.. det er en smykkeblogg! der skal det stå om smykkene jeg lager og litt hvordan jeg lager dem og sånt!

men nå til min dag:
jeg har vært på skolen, da så vi "the beach," jeg likte flmen, jegda. :)
vi sluttet klokken halv ett, og da jeg kom hjem prøvde jeg kjolen pappa har kjøpt til meg til komfirmasjonen, så ryddet jeg rommet, og etter det satt jeg bare på dataen og begynte å ordne på det nye designet og den nye bloggen. : ))
etterpå, eller kanskje snart, skal jeg ut med martine og marie <3

0 kommentarer: