faen som dataen klikker

fredag 15. august 2008

åååå! får nesten ikke gjort en dritt på dataen.. alt klikker! :( har masse virus jeg ikke får fjernet, men jeg har bare lasta ned musikk! :o skal slutte å laste ned for godt. egentlig, skal jeg linke til monica sin blogg, men nettet klikker når jeg skal komme på den siden der jeg kan gjøre det.. men her er en link foreløpig: monica : ) i dag har jeg egentlig bare ryddet rommet og sånt, jeg skulle stå opp klokken åtte, men sovnet igjen og våknet klokken halv to. ille. jeg vet ikke om jeg rekker å tilpasse døgnrytmen til skolestart igjen! :( og jeg har ikke penger på kortet. dæven, så kjipt alt skal være for tiden?! og jeg har noen små kviser som ikke er røde, men jeg renser jo huden med sånne dyre vichy-greier hver morgen og kveld! i dag, har jeg lyst til å bare gå ned til ski uten noen grunn. vet ikke hvorfor, men dagen er liksom ikke helt den samme uten et besøk i ski.. :s sikkert fordi jeg alltid er der i midttimen på skolen. hehe. og mads har laget en kjempesøt blogg på biip som handler om meg, aaaw. ble skikkelig glad da jeg så den. :') du kan se den her: aaw

ps: hvis noen vil linke bloggen min, er det bare å ta kontakt, linker gjerne tilbake! ;-)

0 kommentarer: