jeg elsker den nye kjolen min! : D

onsdag 27. august 2008

jeg fikk nettopp den perfekte kjolen som jeg skal bruke på komfirmasjonen min! : D jeg er såå glad! det var akuratt den jeg hadde siklet etter i hele dag! : D den sto i utstillingsvinduet på SAND eller hva den butikken heter, (ved lindex og broen over til andre senteret) på ski storsenter, men nå er den utstillingsdokka naken siden de bare hadde to kjoler og den andre var litt for stor. :p men kjolen passet meg perfekt!! : D trodde ikke at jeg skulle få den, men jaggu blei det slik. etter skolen i dag, var jeg med susanne og renate og så på kjoler, så kom mads, og så dro de. så dro jeg og mads og anne (stemoren min) på vinterbro for å se der og, men ingen kjoler var bra nok der. xD så spiste mads middag med meg og anne hjemme, og vi snakket lenge ved bordet! skikkelig hyggelig. :) foreldrene mine liker mads, det er bra. beroliger meg. :D:D


dette bildet er tatt av mads på komfirmasjonen, dette inlegget er redigert siden jeg la til bildet senere..

0 kommentarer: