til mads <3

fredag 8. august 2008

maaads, kjære deg! akuratt nå, sover du. :( jeg vil sende sms med deg, men du sover, så du kan ikke svare. jeg får så dårlig samvittighet når jeg prøver å forklare for deg at jeg sliter en liten smule med å utrykke følesene mine..
jeg finner liksom ikke ord, og i et tideligere folhold til en annen fyr ble jeg lært opp til å være kald, men verden er ikke sånn! og du er utroooolig snill, jeg føler at vi kan snakke sammen om alt! du har begynt å forandre meg tilbake til den jeg var, selv om du ikke kjente meg da. :p
men jeg vil at du skal vite.. at jeg er utrolig glad i deg, serriøst.
jeg elsker å se på deg mens du snakker med andre av en merkelig grunn, og da føler jeg at jeg er kjempeglad over å være sammen med deg. jeg elsker høyden din og ansiktet ditt.. : D og såklart hele deg! og jeg elsker at du er så snill, og du er virkelig glad i meg, og jeg føler meg skikkelig trygg på deg!
du minner meg om meg selv inniblandt, og jeg er meg selv fordi jeg liker det. jeg er utrolig glad for at vi fant hverandre! eller.. du fant egentlig meg. xD <3>

0 kommentarer: