hittil i dag har jeg spist, spist,

lørdag 30. august 2008

spist, spist, tatt manikyr på meg selv, spist, spist, skrevet på blogg, spist, vært med mads, spist, spist, spist, spist, spillt gitar, spist, spist, og spist. både det ene og det andre. x)
jeg og mads gikk ned til ski, og da så vi ihvertfall fredrik og matias jobbe på skifestivalen. HAHAHAHAHHA! fikk lættis av en eller annen grunn. :p ikke at det er sååå morsomt, men. så gikk vi hjem til mads, men møtte på pernille i ski og tok følge med henne. : ) pernille er alltid grei. : D
nå spiser jeg godteri, antall godteriting er kraftig redusert nå som anne cecilie og vennina hennes har vært her. :p er alene hjemme, skal kanskje få besøk, da. ^^ ihvertfall av mads. : )
og imorgen blir det tusenfryd med aina! <3 gleder meg <3
fikk også hellokitty-plysjlommeboken (pung egentlig) og negletippeteip og neglediamanter i posten! jeg har ikke fått tatt noe bilder av det, siden den dataen jeg låner innimellom har ikke sånn.. driver så jeg kan laste inn bilder fra kameraet. skal se hva jeg kan gjøre. min egen data funker ikke, den døde for et par uker siden.

0 kommentarer: