tusenfryd

onsdag 13. august 2008

haha, idag har jeg og mads og eirik og håvard vært på tusenfryd! : D det var mojjo. hehe. det var skikkelig mange veps, og litt regn, men det var verdt det! nemlig, fordi det var nesten ikkeno kø i det hele tatt! og mads og jeg og kanskje eirik og håvard skreik som stukkne griser i huskene og speedmonster og thundercoaster og de der. hahaha. mad skriker rart, og jeg er hes.
noe kult, er at jeg er 99% sikker på at jeg så steffen, siden han jeg så hadde også svart hår og grønn hanekam og likt ansikt og regulering. hehe. ropte på ham, men tror ikke han kjente meg helt igjen. :p
hittil, har dagen vært veldig morsom! : D nå skal jeg høre med steffen om det var ham jeg så.
i går ringte jeg matias, en helt vanlig samtale uten krangling, og han sa at han eentli aldri hadde vært spesiellt sur på meg og smålo litt. hm.. han står ikke for det han gjør, tror jeg. eller, så kanskje han ble litt såret allikevel da jeg måtte gjøre det slutt med ham. men jeg vil fortsette som venn med matias.. venn bare.
uansett, mads er best. jeg er utrooooooooolig glad i mads! : D <3

0 kommentarer: