jeg har born to be wild på hjernen..

fredag 8. august 2008

og jeg synger på den hele tiden! det ittiterer meg no jævlig! XD
uansett, i dag har jeg og mads vært på senteret og litt sånn. :p han skulle kjøpe en bok til tanta si, og jeg skulle ha bokbind, teip, og kjøpe en mascara for mamma. define a lash. veldig bra mascara.. : D
etter det, dro jeg og mads til mads, og bare så på tv og sånn på rommet hans. haha.

resten av dagen vet jeg ikke hva jeg skal gjøre egentlig.. :p jeg savner venner, da.
det er liksom litt kjipt å ikke se dem på over en måned.. :o gleder meg litt til skolen!
da jeg og mads var på senteret, møtte vi en venn av ham som jeg møtte i går som heter eirik, han var med moren sin. xD haha, han var veldig flau, mens morra bare prata i vei. :p
igår, møtte jeg tilfeldigvis på mads og eirik og håvard da jeg bare hadde tenkt meg en liten tur ut. hehe. så blei jeg med dem, og vi bare gikk ute. :p
og imorra, tror jeg at jeg og mads skal på kino med en hævv av folk jeg ikke kjenner, men som jeg tror mads kjenner.. :p vi skal se "the dark night" eller no. : D
wotaaaah. jeg vil ha esp ltd ec 1000. <3

0 kommentarer: