you - messen

tirsdag 28. oktober 2008

Haha, i dag var skolen først på kino og så "Øivind, het han."


Etter det tok hele trinnet tog til Oslo for å være på you-messen i Oslo spektrum.
Det var faktisk veldig gøy der, vi hadde ikke problemer med å snakke med nye folk.
Jeg ble overbevist om at jeg ville bli gullsmed, men så ville jeg bli betongarbeider, så jeg vet ikke helt hva jeg skal bli. Hehe.
Jeg fikk tattovering på hånda og på brystet, og no godteri.
You-messen var fakstisk kjempemorsom, og jeg snakka med en del folk med orange bukseseler som var veldig hyggelige og morsomme å snakke med. :)


Kamilla har funnet ut at hun vil bli pilot, for så å bli betongarbeider etterpå. Eller så var det omvendt. Hehe.



Therese presenterer you-messen. Det er egentlig ikke så mørkt der inne som det ser ut som. :p

9 kommentarer:

Anonym sa...

therese er hoe

Mads sa...

det var bare unødvendig å skrive...

Virket som det var moro på denne messen. <3

Cathrine sa...

messen var morro. :p gidder ikke å snakke negativt om noen som ikke har gjort meg noe på bloggen min. det er ikke min sak. ;)

Anonym sa...

unødvendig , mads ?
hva om cathrine hadde pult med en venn av deg ?

tenk litt på det du, så skjønner du kanskje hvordan Lina har det, etter hun hora pulte hennes kjæreste.

Anonym sa...

finfiin blogg Cathrine !
det var først betongarbeider, så rørlegger og så pilot (a) hehe - som om det skjer xD
gidder ikke å kommentere den saken en gang jeg ass !

- Kamilla :)

Cathrine sa...

gidder ikke å ommentere den saken jeg heller ass.. :p <3 takk kamilla <3

Anonym sa...

folk for si hva de vill, men syns det er dårlig gjort ovenfor deg cathrine at de bruker bloggen din for å få fram hva de mener når denne bloggen egentlig er kjempefin ! - du er flink du :) <3 gidder ikke si mer om den saken ass :)

Anonym sa...

hørt om ytringsfrihet, kamilla?

dårlig gjort ovenfor cathrine -- ok,kanskjelitt.
det therese gjorde var litt verre mot Lina.
hoore.

Anonym sa...

selvfølgelig har joeg hørt om det og ja jeg vet at det therese er utilgivelig og at de fleste mener det og det har jeg forståelse for, men kan dere ikke skrive det et annet sted enn på bloggen til cathrine ? hun har jo ikke gjort noe, det er det therese som har gjort og da lurte jeg bare på om dere kunne enten skrevet det et annet sted eller om dere bare kunne tenkt det - fortsatt fin blogg cathrine ! :)