spilte med valgfagbandet idag

onsdag 29. oktober 2008

Det var internasjonal fest på skolen i dag. Internasjonal fest er i sammenhegn med OD.
Alle elevene på Ski Ungdomsskole var og så på.. Det er ca 500 stykker tror jeg.
Det begynte med at valgfagbandet spilte tre sanger, så var det mange folk som skulle si en setning i et annet språk. Etter det var det litt taler og sånn, så spillte vi to sanger til.

Vel, de tre første sangene synes jeg ikke gikk så bra siden stemmen min hørtes så rar ut i mic'en. De to siste sangene gikk bedre da. Det var time after time og nobody's wife.
Men jeg følte at jeg dreit meg ut litt.
Men uansett, mange kom og sa jeg var flink, så det er ikke så mye å syte over! Det blir jo aldri helt perfekt live. ;)


Gammelt bilde av meg fra våren 08 eller no. :)

4 kommentarer:

Mads sa...

hehe. skulle ønske jeg kunne se deg synge:P Fin bilde

Cathrine sa...

takk <3

Anonym sa...

du var så utrolig, jeg mener ER så utrolig flink til å synge. du bare rocka og rulte oppå scenen ! du er fantastisk god du Cathrine ! - keep up the good work ! <3

Cathrine sa...

åååå takk !!! :D<3<3<3<3