halloween

fredag 31. oktober 2008

Ja, i dag er det Halloween, og jeg har bursdag i dag også.
Så jeg er endelig 15 og ikke 14 år mer!

Jeg har fått en del gratulasjoner på sms og et par på facebook, og klokken er bare 09:17. HEHE.
Jeg er blitt bedt ut av Mads, og magnus skal ha masse godis og skrekkfilm med noen venner i kveld og lurte på om vi ville komme! Jeg har lyst, men får høre med mads og pappa. Jeg vet ikke helt hva som skjer ellers i dag, jeg skal til pappa da!
Hva skjer med dere i dag da ? ;)

6 kommentarer:

Anonym sa...

masse masse og enda mer gruatulerer med dagen i dag Catrine ! <3
håper du får en kjempefin dag i dag :) <3

Cathrine sa...

takk : D<3<3<3<3<3

Anonym sa...

snublet helt tilfeldig over bloggen din når jeg var innpå. Syntes den var kjempe fin! :) Har du endret HTML-koden til siden for å få en så fin bakgrunn? :)

Cathrine sa...

ja, eller jeg lasta ned et design som jeg gjorde helt annerledes når jeg redigerte HTML'en. ;)

Anonym sa...

Fancy! Skjønner ikke hvordan jeg skal klare det da :P
Grattis med dagen da :)

Cathrine sa...

takk : D