jeg er i åre

onsdag 1. oktober 2008

det er onsdag. det er den 1. oktober.. det minner meg på at det er iben sin bursdag imorgen.
ikke bare det skjer imorgen skal jeg si deg.. nemlig, imorgen, torsdag den 2. oktober skal jeg hjem! men mads skal på hytta til håvard. buhuhu...

jeg hadde en halvekkel drøm inatt. jeg drømmer flere ganger for tiden at vennene mine svikter meg, de ordentlige vennene mine stoler jeg på. ingen av dem er falske. <3

jeg er alene i leiligheten her i åre. jeg holdt på å sulte ihjel i går kveld. de etterlot meg uten mat!så jeg skulle prøve å lage mat. først ris med masse krydder ogsånn, det smakte skikkelig ekkelt.
så ble det tomatsuppe som kokte over, gjett hvor mye oppvask det ble..
jaja, jeg lever enda, og mamma og thorgeir kommer straks.
jeg savner vennene mine og mads.

en ting til, er at jeg prøvde picnik.com, leste anbefalingen på monica sin blogg. ja, den har samme fungsjoner som picasa, men personlig synes jeg photobucket.com er bedre. men det er da bare min mening, folk har forskjellig smak.
jeg prøvde picnik.com-redigeringen på dette øyet. det er mitt øye da. picnik.com er ikke så verst, det er online, og gratis.

11 kommentarer:

Mads sa...

Du er en "mesterkokk" du jenta mi. Jeg er glad i deg.

PS: Kanskje JEG må gå kokkekurs:S?

Cathrine sa...

jaa hahahahaha. :D

Mads sa...

Det gidder jeg ikke:P

Cathrine sa...

da får vi leve på brent mat da. ;p

Mads sa...

ja. eller vi kan ha en tjener som lager mat XD

Cathrine sa...

hahahhaha. mamma brenner pepperkaker og tacoskjell da.

Mads sa...

haha. ja, kanskje ligger i familien?:P

Cathrine sa...

tja.. pappa kan bare lage "jegergryte" hahahahahaha.

Mads sa...

ja, ikke sant. herregud, det blir de middagene jeg får da...:( <3

Cathrine sa...

jeg kan steke grandiosa. (a)

Mads sa...

haha. det kan alle da...