lenge siden sist!

fredag 28. november 2008

Jeg fikk nemlig ikke ha dataen før i dag, grunnen skal jeg ikke skrive om.
I dag hadde vi matte-tentamen, det var den værste tentamen jeg noen gang har hatt! Herregud! Jeg ble så skuffet, for jeg trodde jeg hadde sett lyset i matte og greier, men så fikk vi en skikkelig teit tentamen der jeg verken rakk å bli ferdig med del 1, prøvedelen på exel (datamaskin) eller del 2.
Jeg skjønte oppgavene på del 1, men rakk det ikke for tiden fløy så fort.
På del 2 derimot, var oppgavene helt teite! Skikkelig dårlig forklart, så jeg måtte av og til spørre læreren om hva oppgaven betydde men hun skjønte det ikke heller så jeg måtte tolke det selv. Jeg kødder ikke, kommer til å få 2 hvis jeg er heldig :(

Etter tentamen var det valgfagband-øvelse, det fikk meg jo forsovet på bedre tanker.. Apropos valgfagbandet, her er en sang jeg liker som vi skal spille:

TUESDAYS - IT'S UP TO YOU

0 kommentarer: