enda et flashback fra 'barndommen'

lørdag 8. november 2008

Ja, og all den tiden jeg tilbrakte foran TV'en og så på FoxKids.
Et av yndlingsprogrammene mine var Oggy & Kakerlakkene! Utrolig morsomt program..
Jeg lette og lette, og fant tilslutt yndlingsepisoden min som jeg en dag i dag husker at jeg var kjemperedd for samtidig som jeg koste meg.
Den finnes ikke i HTML, men hvis du er nyskjerrig kan du se den her:
http://www.youtube.com/watch?v=RryUNfYTlJU

Her kommer en annen morsom episode:


Oggy And The Cockroaches - Click here for this week’s top video clips

7 kommentarer:

Mads sa...

YEy! Det programmet er fett det da:D Jeg husker en av yndlingene mine. Det var da de kjørte fjernstyrt bil inne i huset:D Den var fet. Jeg elsker deg <3

Mads sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Cathrine sa...

Hehehe, min yndlingsepisode var da han drepte kakerlakkene og de hjemsøkte ham. Da var jeg redd ass. ;P

Cathrine sa...

btw, jeg elsker deg også mads <3

Cathrine sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anonym sa...

Hahaha, Jeg husker faktisk den episoden :D

Cathrine sa...

sjæl ass :D