Er du imot pels?

torsdag 13. november 2008

Så vis det! Det er fakkeltog mot pelsopdrett i oslo i dag, møt opp ved Youngstorget kl. 19:00 hvis du skal være med! Fakler fåes kjøpt der.
Det er stor sjangse for at jeg blir med, må få med noen flere.
Dessuten, jo flere vi er, desto bedre er det. ;)
I fjor ble det samlet ca. 150 mennesker, håper det blir flere i år!

Du kan lese mer om fakkeltoget her: http://dyrsrettigheter.no/?module=Articles;action=Article.publicShow;ID=2261



Mink, et typisk pelsopdrettsdyr... Stakkars dyr sier nå jeg.. Ville du ha skrellt denne minken og brukt liket som klær? :(

6 kommentarer:

Veronica sa...

Pels er ekkelt! Tenk å gå rundt med døde dyr på kroppen, frivillig!! Stakkars dyr.

Synneopsis sa...

Pelsoppdrett er dyremishandling!

Anonym sa...

Nei uff, jeg visste ikke at dette var i dag. Hvorfor ingen som sa i fra til meg før. Uff. Hvordan var det? Jeg ville veldig gjerne blitt med, er i mot kjøtt industrien og pels industrien så ja. Fin blogg (:

Cathrine sa...

pels er ekkelt, unødvendig og dyremisshandling ja. :)
jeg er egentlig imot kjøttindustrien også, men får ikke bli vegetarianer før jeg blir myndig.. -_-
har villet det skikkelig lenge.

Cathrine sa...

takk, forresten :)

Anonym sa...

det jeg var ute etter, takk